logos-artplace

עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חופשות וטיולים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

לשרוף שומן עקשן- לא רק עם תזונה וספורט

צוות האתר

תאי שומן יכולים להיות עקשנים מאוד. גם אם הספורט או התזונה הבריאה עוזרים בהקטנת אותם תאים, למעשה הם לא נעלמים לגמרי ולכן התוצאות שאנו מצפים לקבל לא תמיד מגיעות. שילוב של אותו שינוי יחד עם טיפול מתאים, כשהיום כבר אין צורך בניתוח לשם כך, מאפשר שריפת שומן בטני הנחשב לשומן עקשן במיוחד וגם מצבורי שומן באזורים אחרים כמו הירכיים, הישבן, הזרועות ועוד. ישנם סוגים של טיפולים המביאים לתוצאות מעולות והם אינם פולשניים או כואבים כמו טיפול בגלי רדיו, באולטרסאונד, באור או בלייזר. בכולם נעשה חימום מבוקר של אותו אזור והמסה של תאי השומן. השומן הנוזלי יוצא מן הגוף באופן טבעי.

להיפטר מן השומן גם בעזרת קור

רוב הדרכים בהן נעשית שריפת שומן בטני או שומן באזור אחר מבוססות כאמור על חימום האזור והמסת השומן. בשנים האחרונות נוספה שיטה נוספת של הקפאת השומן בקור. כפי שהשומן לא עומד בפני חום ברמה מסוימת כך גם אינו עומד בפני קור ברמה של כ 110- מעלות צלזיוס. הטיפול נעשה כאשר כרית ג'ל מגנה על האזור כך שבמהלך הטיפול מרגישים רק עקצוצים לאחר מכן גם תחושות אלה מפסיקות. הטיפול מתאים לבעלי משקל תקין המנסים להיפטר ממצבורי שומן עקשנים באזורים ספציפיים כמו הבטן ואזורים אחרים. ממש כמו המסת שומן בחום, גם הקפאת שומן לוקחת מספר טיפולים כדי להגיע לתוצאות מקסימליות וחשוב לא פחות- להמשיך ולשמור גם על אורח חיים בריא.

להפוך את העור ממחוספס לחלק- כך תעשו את זה

אם הגעתן (כן, התופעה היא בעיקר נשית) לעשור הרביעי ולפעמים אפילו השלישי בחייכן יתכן שבקיץ במיוחד התחלתן לשים לב לכך שהעור באזור הירכיים והישבן כבר אינו חלק כמו שהיה אלא קיבל מראה גבשושי ממש כמו קליפת תפוז, מה שנקרא: צלוליט. המראה הגבשושי אינו מחמיא במיוחד ונשים רבות מתוסכלות ממנו ולא יודעות מה לעשות כדי להיפטר ממנו. אז היום ישנו טיפול לצלוליט, טיפול שאינו כואב או פולשני ועוזר משמעותית להחליק את העור גם באזורים אלה. הטיפול נעשה בעזרת שיטות כמו טיפול בגלי רדיו, טיפול בלייזר, אולטרסאונד או אור אינפרה אדום. בכל השיטות נעשה חימום מבוקר וממוקד הממיס את תאי השומן שהתמקמו ברקמה התת עורית וגורמים לצלוליט. מעבר להמסת השומן, החימום מביא גם להתחדשות מוגברת של העור, מה שתורם גם הוא לעור חלק ומתוח יותר באזור.

סלים סקין היא קליניקה לרפואה אסתטית אשר מציעה מגוון רחב של טיפולים מתקדמים ונותנת מענה למצבים שונים באמצעות מקצועיות, ניסיון ומכשור מתקדם. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

אירוע מוחי

כאשר חלק מאספקת הדם אל המוח מנותקת או חסומה, מתרחש שבץ איסכמי. זה מונע מחמצן וחומרים מזינים להגיע לרקמת המוח.

קרא עוד »

הכנת צמידים מחוטים

עולם התכשיטים מגוון ומעניין ואפשר לראות אינספור אפשרויות להכנת תכשיטים ממגוון רחב של אביזרים או חומרי גלם. הכנת צמידים מחוטים

קרא עוד »
דילוג לתוכן