logos-artplace

עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חופשות וטיולים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

אטרקציה לאירועי חברה

צוות האתר

אירוע חברה הוא יום שלו מחכים כל עובדי החברה. זהו יום בו ישנה שבירת שגרה וישנה גם שבירת קרח בין מנהלים בכירים לבין עובדים מן השורה. באירוע חברה כולם שווים ואף יכולים להראות כישורים שאינם קשורים לתפקידם בחברה. כדי שאירוע חברה ימצה את עצמו ובאמת יביא לגיבוש בין העובדים, להכרות מעמיקה יותר ביניהם, גם בין עובדים שלא הכירו קודם, כדאי למצוא אטרקציה לאירוע חברה שהיא ייחודית, מביאה להתחממות האווירה ולקירוב בין אנשים. ריקוד מתאים מאוד בתור חלק מהפעילויות המתוכננות לאירוע חברה ויכול אפילו למלא את הערב כולו, כשניתן לשלב בין מספר פעילויות הקשורות לריקוד כך שהוא יהיה נושא האירוע.

ריקוד: אטרקציה לאירוע חברה המקרב בין כולם

כאמור, ריקוד הוא אטרקציה לאירוע חברה המקרב בין כל המשתתפים. למעשה הוא יותר מאטרקציה. כל האירוע יכול להיבנות סביב הריקוד ויכולות להיות פעילויות שונות הקשורות אליו. אפשר להתחיל ולחמם את האווירה באירוע באמצעות מופע ריקודים מרהיב עם תלבושות ומוזיקה מתאימה בהתאם לרצון שלכם. אתם כמנהלי החברה יודעים מהי האווירה שאתם רוצים ליצור ואת סגנון הריקוד אפשר להתאים בדיוק לכך. ניתן לעשות סדנת ריקוד בו יילמד סגנון מסוים של ריקוד כמו סלסה או ריקוד לטיני אחר או דווקא סגנון ריקוד קלאסי. אפשר לעשות פלאשמוב, ריקוד המוני בו עוד ועוד אנשים מצטרפים באופן טבעי והתנועות בו פשוטות, הכל בהתאם למטרות שלכם ולמה שאתם רוצים ליצור באירוע.

שיתוף פעולה ותיאום בין אנשים באמצעות ריקוד

אירוע חברה הוא הזדמנות לא רק לעשות כיף לעובדים אלא גם לעבוד על נושאים כמו תקשורת בניהם, שיתוף פעולה ותיאום. ריקוד הוא אטרקציה לאירועי חברה שבדרך כיפית עובדת בדיוק על הדברים האלה. אם שני אנשים מצוות אחד יהיו זוג בסדנת לימוד סגנון ריקפוד,ף הם ישתפו ביניהם פעולה ויתקשרו גם מבלי להתכוון ולהתאמץ: הכל ייעשה בדרך טבעית ומהנה והדבר ישפר את התקשורת ביניהם גם בעבודה עצמה. גם פלאשמוב דורש תיאום בין המשתתפים בריקוד כדי ליצור משהו גדול ועוצמתי. רקדנים מקצועיים אשר יעבירו את הפעילויות, המופע או הסדנאות יהפכו את האירוע לבלתי נשכח.

חברת שוגרדאנס מציעה מגוון פעילויות הקשורות לריקוד בעזרת צוות רקדנים מקצועי ובעל ניסיון רב בהפעלה וחימום האווירה במגוון אירועים. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

תיבות דואר לבניין

למרות שאנחנו חיים בעידן מודרני שבו הכול כמעט קורה אונליין, אנחנו עדיין צריכים תיבות דואר. יש מסמכים שבכל זאת מגיעים

קרא עוד »
דילוג לתוכן