logos-artplace

עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חופשות וטיולים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רכב ותחבורה
רפואה ובריאות
שיפוצים

צרות אורתופדיות- למי פונים ומה עושים

צוות האתר

סובלים מכאב צוואר? אולי מחוסר יכולת לבצע פעולות מוטוריות שונות? אולי קבעתם תור לרופא ואולי חשבתם לדחות זאת או לוותר על כך מחוסר זמן או מתחושה שהנה זה עובר לבד וחבל על המהומה על לא מאומה… אבל אולי אתם כמו רבים אחרים מתכננים בהחלט לקבוע תור לרופא וככל שיותר מהר, ייתכן שכבר הקלדתם את תעודת הזהות שלכם באתר או באפליקציית קופת החולים ואולי גם החלטתם לשלם מכספכם על רופא פרטי מומחה. אבל רגע לפני שבחרתם תאריך פנוי שמתאים לכם שאלתם את עצמכם- מי אמר שזהו הרופא המתאים? אז הנה מדריך מהיר שיעניק לסובלים מכאבי עצמות או פריצת דיסק טיפול מקצועי ונכון.

למי פונים?

השאלה הראשונה והחשובה מכל תהיה: למי עלי לפנות. הנטייה הראשונית היא לגשת קודם כל לרופא המשפחה הוותיק והמוכר שלכם. אם מפני שהוא הכי נגיש ומוכר ונוח לכם לפנות אליו, אם מתוך מחשבה על כך שהוא מכיר את התיק הרפואי שלכם יותר מכל רופא אחר ואולי יש לכך השפעה על זיהוי נכון של הבעיה וטיפול ממוקד מתוך הכרות עם תרופות שאתם לוקחים או מצבים רפואיים אחרים בהם הוא מטפל דרך קבע, ואולי הסיבה היא פשוט כיוון שאתם חושבים שמדובר בבעיה פשוטה ושולית שגם רופא משפחה יוכל להיות מענה טוב עבורה. אבל, כדאי שתדעו שרופא משפחה עם כל רצונו הטוב והיכרותו העמוקה עם מכאוביכם האחרים וההיסטוריה הרפואית המרשימה שלכם, לא קיבל את הכלים המלאים לסייע לכם בכל מה שקשור לכאבי עצמות או שרירים. אז אם למשל אתם מחפשים עבור דלקת בכתף טיפול מקצועי– כדאי שתשקלו את זה שוב. מרבית הסיכויים שבכל זאת כדאי לכם לגשת דווקא לאורתופד.

למה אורתופד

אורתופד מתמקד בהכשרתו ובשנות ניסיונו בדיוק בתחום הזה- טיפול בשרירים, עצמות ושלד, ובעצם בכל המעטפת של גוף האדם. הוא מכיר לעומקם את הפגיעות האפשריות במערכות הללו, את נסיבות ואופני הפציעות וכמובן כמובן- את הטיפול בהם. בשונה מרופא משפחה שהכשרתו מייצרת לו הכרות בסיסית בתחומים מגוונים, אולם ללא העמקה מסוימת בתחום הספציפי, דווקא האורתופד המקצועי יוכל לזהות את מקור בעיה ולהציע שורת אפשרויות טיפול מומלצות, כולל פירוט מדויק של סיכונים, סיכויים ועזרים שונים. תמיד כדאי ללכת על הטופ, לכן מומלץ ביותר לקבוע תור וכמה שיותר מהר- לאורתופד. בינתיים- אתם מוזמנים לבדוק האם הבי קיור לייזר שלנו יוכל לעזור לכם. מומלץ בהחלט.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

רואה חשבון במרכז

רואה חשבון הוא איש מקצוע שיכול להציע מגוון רחב של שירותים להרבה מאד סוגים של לקוחות. בניגוד לדעה הרווחת –

קרא עוד »

מדפסת לייזר

אמנם הרבה מאד פעולות לביצוע הפכו להיות מקוונות ולא בכל מצב או סיטואציה צריך להדפיס מסמכים אך כאשר זה עדיין

קרא עוד »
דילוג לתוכן