logos-artplace

עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חופשות וטיולים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
רפואה ובריאות
שיפוצים

יש הרבה מה לדעת על שוקולד וגם אם זה לא אחד המוצרים שיש קבוע בבית כל אחד ישמח פה ושם להתפנק ולטעום מהמתוק מתוק הזה. סדנת שוקולד למבוגרים יכולה להיות בילוי לא פחות ממושלם, שובר שגרה ומעניין עבור קבוצת מבוגרים שמחפשת בילוי משותף. לא בכדי סדנאות שוקולד נחשבות לפופולריות ומבוקשות מאד עבור מסיבת רווקות או ימי הולדת ויש משהו מאד ממכר ומספק בהתעסקות עם השוקולד וביצירה של הצורה הסופית שלו. כאשר מכינים לבד את השוקולד הוא יהיה הרבה יותר מיוחד וטעים מאשר זה שקונים בחנויות, אפילו אלה המתמחות. מכאן שחשוב מאד לבחור בקפידה את המקום לערוך בו את הסדנה.

מה עושים במהלך סדנת שוקולד למבוגרים?

יש הרבה מה לעשות במהלך סדנת שוקולד למבוגרים ולא בכדי היא נחשבת לאטרקציה מבוקשת. אפשר לקבל הסברים ואז להכין לבד ממתקים ופרלינים, אפשר להשתתף בהכנה מאפס של שוקולד משלב חומרי הגלם ואפשר גם ליצור מגוון רחב של מוצרים נוספים או מארזים. יש הרבה איך להתעסק בשוקולד – יצירה של צורות שונות או שילובים בין שוקולדים מסוגים שונים (לבן, מריר, שוקולד חלב או שוקולד צבעוני בטעמים שונים) עם תוספות מגוונות וכמובן יצירת פרלינים ממולאים. כל אחד מהמשתתפים ייקח הביתה את מה שיכין בסדנה וייהנה לאכול במהלך הימים שלאחר הסדנה.

ההנאה הרבה בסדנאות שוקולד

מכיוון שיש קונצנזוס בנוגע לשוקולד ויש כל כך הרבה אנשים שאוהבים לאכול אותו או להתעסק איתו הרי שהזמנת סדנת שוקולד למבוגרים יכולה להיות מתאימה בהרבה מאד מקרים או סיטואציות. אנשים לוקחים את השוקולד כעניין מוגמר ומוכן לאכילה ולא מתארים לעצמם שיכול להיות להם מאד מעניין, נחמד ומקורי להתעסק איתו ולהכין איתו פרלינים וממתקים בעצמם. יש ערך מוסף רב, גיבוש, הנאה גדולה וכמובן התוצרים הטעימים שממשיכים הביתה עם המשתתפים והם ייהנו מכל ביס וביס מהם.

מתעניינים בסדנת שוקולד? פנו למיקאיה – בית של שוקולד בלב תל אביב. תוכלו ליהנות בסדנאות מרתקות וגם לקנות מארזי שוקולד בוטיק ייחודיים וטעימים במיוחד.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן