logos-artplace

עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חופשות וטיולים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

כל השלבים בתהליך פינוי אסבסט

צוות האתר

חומר סיבי ששימש בעבר למגוון משימות בנייה מכונה אסבסט. אש ומים אינם יכולים לפגוע בסיבי החומר. לחומר יש תוחלת חיים ארוכה ופעם חשבו שהוא זול ונוח מאוד לשימוש. מחקר חדש קישר בין חשיפה לאסבסט לסיכון מוגבר לסרטן, כאשר הוכח כי סיבי אסבסט משתחררים לאוויר. אם יש אסבסט במבנה ויש צורך בשיפוצים או בפעילויות אחרות כדי להעביר את החומר, אותן תרכובות מזיקות עלולות להשתחרר ולחדור בקלות לריאות ולגרום לנזק בריאותי. אולי הרוצח השקט הידוע לשמצה של המאה הקודמת אורב בחצר שלכם, במרפסת, או במקום אחר בסביבתכם. למרות שאסבסט לא חוקי לשימוש בבנייה כבר יותר מ-20 שנה, רבים מאיתנו עדיין נמצאים בסיכון מחשיפה אליו בבתים ישנים, על גגות, בסככות ועל גדרות. אם אתם מזהים נוכחות של החומר בסביבתכם חברת 'גגות ובנייה קלה' עומדים לשירותכם עבור פינוי אסבסט מקצועי ובטוח.

פינוי אסבסט- האם כל אחד יכול?

החומר הכל כך נפוץ, שיכול לעמוד בקיצוניות של טמפרטורה, אש ומים, יכול להיות מבודד מעולה, והיה יציב בפני עצמו ובתערובות, הפך לאויב העם כאשר הוצא מחוץ לחוק, ולטפל בו ניתן רק לגורמים מורשים ובאתרי הטמנה מורשים מיוחדים עבור פינוי אסבסט. אם למתקן ציבורי יש גג אסבסט, כגון בית ספר, בית חולים או מבנה ממשלתי, על הבניין להסיר לחלוטין כל חומר חיפוי אסבסט שעדיין עשוי להיות שם. עם זאת, אנשים רגילים אינם מחויבים להיפטר מגגות אסבסט ישנים. למעשה, אין חקיקה שגורמת להם לעשות זאת. לכן, מבנים, גגות ומרזבים רבים עדיין מכילים אסבסט.

למה חשוב לפנות אסבסט?

כן, הגגות הפופולריים של שנות ה-70 וה-80 היו בעיקר מלט עם אחוז קטן של סיבי אסבסט, ואולי הגג שלכם עדיין במצב מצוין ונראה שהוא מתוחזק היטב. עם זאת, גג אסבסט פגום מהווה איום גדול עוד יותר על בריאות האדם. זכרו שגם גג אסבסט שנראה ללא נזק, נשחק במשך השנים ובסופו של דבר יתפורר, לאט לאט. החולשה המובנית של החומר גורמת לסיבים להתפזר באוויר ולבסוף להגיע למערכות הנשימה שלנו.

חברת 'גגות ובנייה קלה' ממליצים בחום לכל בעלי נכסים עם גג אסבסט ישן ליצור קשר עם החברה לעריכת בדיקה לנוכחות אסבסט, פינוי אסבסט באופן בטיחותי וביצוע חיפוי גג חדש מהחומרים האיכותיים ביותר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

מדפסת לייזר

אמנם הרבה מאד פעולות לביצוע הפכו להיות מקוונות ולא בכל מצב או סיטואציה צריך להדפיס מסמכים אך כאשר זה עדיין

קרא עוד »

מיטות נוער יחיד

כשהילדים מתבגרים, חשוב לשים לב לכל השינויים שהם חווים, ולהתאים את המרחב שלהם כדי שהם ירגישו בו בנוח. חלק מהשינויים

קרא עוד »
דילוג לתוכן